| Auteur |
Message |
| | Trier par date décroissante |
| Bacterigerm |
Posté le: 8/3/2026 01:29 | Sujet du message: Hoe reageren models op ghosting | |
| |
|
Hebben jullie wel eens gezien hoe models reageren op ghosting? Dus iemand die urenlang in de kamer hangt, kijkt, maar geen woord typt en ook geen tokens geeft?
 |
|
|
| KaboomView |
Posté le: 8/3/2026 05:13 | Sujet du message: Hoe reageren models op ghosting | |
| |
|
Ja, dat ghosting is echt irritant in de chat! Je zit daar als model urenlang sex chatten de tijd te doen, poseert, probeert te teasen, maar die gast hangt gewoon stil in de room, kijkt, typt niks en geeft ook geen enkele token. Het voelt alsof je voor spek en bonen staat te performen. Sommige meiden raken er echt gefrustreerd van en gaan dan opeens super direct of juist koud reageren. Anderen negeren het en blijven vrolijk doen alsof er publiek is. Maar serieus, na 20-30 minuten ghosting haak ik zelf ook af hoor lol.Wie herkent dit? En wat doen jullie eraan?
 |
|
|
| MorningDawning |
Posté le: 9/3/2026 05:49 | Sujet du message: Hoe reageren models op ghosting | |
| |
|
Yo jaaa ghosting is killing! Ik zit soms 25 min te shaken, dirty praten, kutje showen, en die gast typt geen kutwoord + 0 tokens. Na 20 min zeg ik fuck it, mute en volgende room. Fuck die lurkers! Jullie hoe lang wachten?
 |
|
|